E-mailmarketing
E-mailmarketing
Een goed getimede e-mail doet meer dan alleen opvallen in de inbox van je klanten. Het brengt iets teweeg! Bouw vertrouwen, deel waardevolle kennis of geef simpelweg nét dat laatste zetje tot een aankoop. Mee aan de slag?
De pluspunten
Verras met e-mails die je klanten wél willen openen
Elke e-mail is een kans om je klanten te vertellen waar je voor staat. Standaard? Dat past niet bij jouw bedrijf toch? Met een beetje creativiteit en strategisch inzicht verras je je klanten op het juiste moment. Denk aan een persoonlijke bedankmail waarmee je vertrouwen opbouwt, een herinnering die nét dat laatste duwtje tot aankoop geeft of een kennismail waarmee je inspireert.
- Bereik je klanten op het juiste moment en verhoog je zo conversies
- Bouw aan je klantrelaties met persoonlijke mails
- Creëer meer interactie met je doelgroep
- Versterk je merk met e-mails die écht bij je passen
Aan de slag
E-mailmarketing in 3 stappen
1. Strategie bepalen
Wat wil je bereiken? Samen zetten we je doelen op een rij en bedenken we een plan dat past bij je bedrijf en klanten.
2. Creëren
Geen saaie mails, maar een ontwerp in je eigen huisstijl, met gelikte fotografie en teksten die werken. Van een strakke nieuwsbrief tot persoonlijke updates.
3. Analyseren
We houden je campagnes scherp. Welke e-mails scoren? Wat kan beter? Op basis van data verbeteren we continu en blijven we je klanten verrassen.
Waarmee we werken
Platforms voor e-mailmarketing
Met de juiste tools wordt e-mailmarketing een eitje. Geen eindeloos geklooi met opmaak of verzendlijsten, maar strak georganiseerde campagnes. Dit zijn onze favorieten:
- Mailchimp is perfect voor nieuwsbrieven, slimme campagnes en doelgroepsegmentatie. Je zet een complete e-mailcampagne zo in elkaar.
- Klaviyo is met slimme automatiseringen perfect voor webshops en koppelt ook met o.a. Shopify.
- Shopify Email is er voor Shopify-webshops. Mooie mails gewoon vanuit je bekende dashboard.
Inspiratie
Moet je kijken
Deze bedrijven vallen online op.



